• OMX Baltic0,45%261,8
  • OMX Riga0,1%881,81
  • OMX Tallinn0,16%1 683,99
  • OMX Vilnius0,6%1 012,12
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,2%8 284,91
  • Nikkei 2252,79%38 925,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,51
  • OMX Baltic0,45%261,8
  • OMX Riga0,1%881,81
  • OMX Tallinn0,16%1 683,99
  • OMX Vilnius0,6%1 012,12
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,2%8 284,91
  • Nikkei 2252,79%38 925,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,51
  • 11.03.15, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rõivatootja KappAhl võib Eestisse laieneda

H&Mi järel Rootsi suuruselt teine rõivatootja KappAhl plaanib viie aasta jooksul laieneda uuele turule, Swedbanki analüütiku hinnangul võib üks võimalik variant olla Eesti, vahendas Bloomberg.
KappAhli kauplus Helsingis.
  • KappAhli kauplus Helsingis. Foto: Bloomberg
“Neil on ambitsioon kasvada kogu Euroopas – see on nende peamine eesmärk, mida nad ei ole veel saavutanud,” ütles Swedbank AB analüütik Christian Anderson Blink. “Austria on ilmselt nende peamine sihtmärk, see on varemgi olnud osa KappAhli plaanist, kuid pikemas perspektiivis ei saa välistada ka Saksamaad.”
Blink, kes on andnud KappAhli aktsiatele osta-soovituse, pidas võimalikuks, et ettevõte laieneb hoopis Ida-Euroopasse, näiteks Eestisse, Lätti ja Leetu. Ka Suurbritannia on rõivatootja huviorbiidis.
Ebaõnn Tšehhis
KappAhli ketil on ligi 400 kauplust Rootsis, Norras, Soomes ja Poolas. Ettevõtte tegevjuht Johan Aaberg ütles, et praegu keskendutakse oma tegevusmarginaali kasvatamisele 10 protsendini ning seejärel alustatakse teistesse riikidesse laienemist. Tema sõnul juhtub see kõik lähema viie aasta jooksul.
Selline käik oleks KappAhli esimene katse püüda välismaist turgu pärast seda, kui nad ebaõnnestusid Tšehhis, kuhu ettevõte sisenes 2009. aastal ja väljus neli aastat hiljem, sest kasum ei täitnud eesmärke.
Rootsi suuruselt teine rõivatootja asutati naiste mantlipoena 1953. aastal Göteborgis. Norrasse laienesid nad 1988. aastal, Soome 1990. ja Poola 1999. aastal.
Ettevõte plaanib esmalt laiendada oma veebi ja e-kaubanduse pakkumisi Poolas ja riikides, kus neil veel poode ei ole. Aabergi sõnul on see hea viis uusi turge testida, enne kui seal uusi poode avada. Ta ei öelnud, millistesse riikidesse KappAhl kavatseb tegevusmarginaali kasvamisel laieneda.
Kiiksuga ideed
Nõudluse kasvatamiseks alustas ettevõte 2013. aastal koostööd menuraamatu „50 halli varjundit“ autori E.L. Jamesiga, et luua aluspesukollektsioon, kuhu kuulub muu seas ka must siidist näomask. Eelmisel aastal keskenduti Rootsi telesaatele, kus naised alates 35. eluaastast võistlesid modellilepingu nimel.
Aabergi sõnul on püütud leida mingit kiiksu, mitte lihtsalt disainerite poole pöörduda. “See on väga tavaline tööstus ja me mõtleme, kuidas saaksime asju teisiti teha,” lisas ta.
KappAhli sihtrühm on naised „oma elu parimates aastates“, kes ostavad riideid ka oma elukaaslasele ja lastele. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.09.24, 12:30
Vaid 2 kuud Telia Digital Hub-ni! Millest räägitakse tippjuhtide klubis?
Eesti suurim juhtimis- ja tehnoloogiakonverents Telia Digital Hub toob 14. novembril Tallinnasse esinema nii kohalikke eksperte kui ka hinnatud välisesinejaid. Vaatame lähemalt, mida põnevat pakub tänavune programm tippjuhtidele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele